Blijf! RECENSIE

Mijn hartje gaat spontaan wat sneller kloppen als ik een chicklit tegenkom die gewijd is aan dieren (en bij voorkeur honden). Ik kon dan ook niet wachten om in Blijf! te beginnen en mijn verwachtingen waren dan ook vrij hoog. Maar gelukkig bleek Blijf! echt een geweldige chicklit. Door de heerlijke schrijfstijl van Allie Larkin vlieg je er doorheen en vertoef je je zo een aantal uurtjes in het soms moeilijke leven van Savannah, een leuke meid die al heel wat tegenslagen in haar leven heeft gehad. Blijf! houdt het een beetje in het midden tussen een chicklit en een roman, want er zit naast humor, een sexy man en heerlijke, herkenbare vrouwendingen ook zeker diepgang in dit emotionele verhaal, waardoor ik af en toe met een brok in mijn keel zat te lezen. Vooral de verhaallijn met Savannah’s ondeugende hond Joe is mooi uitgewerkt en heel herkenbaar als je zelf ook een huisdier hebt. Het thema van dierenliefde is een prachtige toevoeging aan dit charmante, sprankelende boek die de volledige vijf hartjes meer dan waard is. Dit is dé chicklit van deze zomer die iedereen zou moeten meenemen op vakantie.

Blijf!

1  2  3  4  5
    (9 stemmen)

Savannah heeft een gebroken hart. De man waar ze gek op is gaat trouwen met haar beste vriendin. In een dronken bui koopt ze via internet een schattig hondje. Maar in plaats van een pluizige puppy krijgt Savannah een enorme onhandige joekel van een beest. Joe rent als een razende door het huis, kwijlt alles onder en reageert alleen op Slowaakse politiecommando’s. Savannah is ten einde raad en zoekt een dierenarts. Met zijn sexy lach en zijn blonde kuif zorgt hij voor nog véél meer complicaties.

- Ook als e-book verkrijgbaar

MEMBER RECENSIES

• Tot as