Recensie: Despicable Me 3 RECENSIE

Recensie: Despicable Me 3

In dit nieuwe en derde deel van de Despicable Me reeks komt Gru erachter dat hij een tweelingbroer heeft genaamd Dru. En moet Lucy gewend worden aan het feit dat ze nu een moeder is. Daarnaast gaat het ook niet heel lekker op werk en verlaten de minions hun en dit zorgt voor wat redelijk wat problemen. Maar het blijkt dat de vader van Dru en Gru hun een nalatenschap heeft nagelaten waardoor ze gelijk kunnen “bonden” als broers.

Dit derde deel wordt door veel critici negatief beoordeeld, zoals je vaak ziet bij verdere delen. En zeker, dit deel is niet beter dan deel één, die natuurlijk hilarisch was, maar het is wel een erg vermakelijke film. Steve Carell als de stem van Dru en Gru verdient ook zeker credits. Dit is namelijk erg goed gedaan en zeer vermakelijk. De film laat je lachen maar niet meer zo hard als in de eerste film. Een aantal momenten en grappen worden in deze film ook gerecycled. En waar iets eerst lief of grappig is maakt het nu dat je zou willen dat de makers wat nieuwe grappen hadden verzonnen.

De minions zijn in deze film minder aanwezig in het leven van Gru, Lucy en de kinderen maar de momenten dat ze in beeld zijn, zijn ze wel erg grappig.

De slechterik in deze film is helaas niet erg speciaal. Hij is een voormalige kindersterrtje uit de jaren 80 die er nu op uit is om de stad te verwoesten die hem heeft afgewezen. Er zijn veel 80’s referenties en wat leuke liedjes om naar te luisteren maar hij stelt als grote slechterik niet veel voor. Je snapt bij hem niet helemaal de ophef. En ook het einde waar ze natuurlijk in een groot gevecht komen is niet erg “groots” of spannend.

De film wordt gedragen door de stemmencast en de paar leuke momenten. Zoals de minions in de gevangenis daar moest ik zeker hard om lachen. Maar de tamme slechterik en de gerecycled grappen maken het dat deze film 3 hartjes waard is. Een leuke animatie film om met de kinderen te kijken.

Dit was de Chicklit.nl recensie van Despicable Me 3

Verschrikkelijke Ikke 3

1  2  3  4  5