Recensie: The Sinner seizoen 2 RECENSIE

Recensie: The Sinner seizoen 2

De Netflix serie The Sinner seizoen 2 begint gelijk spannend met de moord op een jong stel. Ook in dit seizoen gaat het er niet om wie de dader is, maar wat het motief is. Harry Ambrose (bekend van seizoen 1) wordt bij het onderzoek gevraagd omdat het een vergelijkend moordonderzoek is als in het vorige seizoen. De verdachte is een dertienjarige jongen, waardoor je je gelijk afvraagt wat er gebeurd moet zijn om zo jong een dubbele moord te plegen. Zal het Harry Ambrose lukken om achter de waarheid te komen? En wat zal de straf zijn voor deze jonge dader?

The Sinner seizoen 2 heeft allerlei facetten om het als een spannende serie te ervaren. Het verhaal speelt zich grotendeels af in bossen, waarin mensen in een leefgroep bij elkaar wonen. Daarnaast worden de hoofdrolspelers betrokken in het verhaal, waardoor de spanning oploopt. Ook in dit seizoen krijg je een beter beeld van Harry Ambrose. Zijn verleden krijgt op een mooie manier een plek in het verhaal.

Er zitten verschillende verrassende wendingen in het verhaal. Hierdoor krijgt het verhaal pas later echt vorm en heb je meer achtergrond informatie van de hoofdrolspelers. Ook krijg je al een beetje beeld bij het motief van de moord. Dit wordt pas op het einde helemaal duidelijk, waardoor je helemaal op het eind pas weet wat er afgespeeld heeft.

Het verhaal zit goed in elkaar. The Sinner seizoen 2 heeft een goede opbouw, waarbij je beetje bij beetje informatie krijgt. In het begin is het onduidelijk wat bepaalde personen voor rol hebben, maar later is al snel duidelijk wat ze toevoegen aan het geheel. De personages zijn op een goede manier neergezet. Je leeft gelijk mee met de dader en hoopt op een goed einde.

The Sinner seizoen 2 is een spannende serie van Netflix. Je bent vanaf het begin betrokken in het verhaal. Het doel van deze serie is snel duidelijk: wat is het motief van de dader? De serie heeft een goede opbouw, waardoor pas op het eind duidelijk is wat er allemaal plaats gevonden heeft. Er zitten verschillende verrassende wendingen in het verhaal, wat de spanning vast blijft houden. Het verhaal wordt op een goede manier afgesloten, zodat er geen vragen meer blijven bestaan. De spanning is in elke aflevering aanwezig, waardoor je wilt blijven kijken.

Recensie: The Sinner seizoen 2

The Sinner - seizoen 2

1  2  3  4  5