Recensie: Can You Keep a Secret? RECENSIE

Recensie: Can You Keep a Secret?

Op een vlucht naar huis krijgt het vliegtuig waar Emma Corrigan in zit turbulentie. Ze is een nerveuze vlieger en is er van overtuigd dat ze dood gaat. In haar paniek vertelt ze al haar geheimen aan de man naast haar - de man die, tot overmaat van ramp, haar baas blijkt te zijn! Hij is charmant, aardig en weet alles van Emma…

Can You Keep a Secret? is een grappige verfilming van het gelijknamige boek van Sophie Kinsella (in het Nederlands heet het boek Hou je mond!). Als je het boek gelezen hebt, zul je merken dat de grote lijnen van het verhaal aangehouden zijn. Het is niet nodig om het boek gelezen te hebben, maar je zult merken dat het verhaal erg snel gaat in de film. Hiervoor is het wel handig als je het boek gelezen hebt.

Dat is ook meteen een nadeel aan deze film. Alles gaat erg snel, en ruzies beginnen en eindigen snel. Dat is wel jammer, omdat er hierdoor niet zoveel diepgang in de film zit.

Can You Keep a Secret? is wel erg grappig. De hele situatie klinkt al lachwekkend - wanneer een gestresste vrouw haar geheimen aan een man verteld, die vervolgens de baas van het bedrijf waar ze werkt blijkt te zijn! Zo vertelt ze hem bijvoorbeeld dat de koffie op haar werk niet te drinken is. Wanneer Jack binnenstapt bij het bedrijf vraagt hij haar met een glimlach hoe de koffie daar is, wat natuurlijk voor een ongemakkelijke situatie zorgt. Dit gebeurd vaker, en omdat niemand om hen heen weet waar het over gaat, is het extra leuk.

Wanneer je de acteurs uit Can You Keep a Secret?kent, moet je er misschien even aan wennen welke rol ze spelen. Tyler Hoechlin, die in Teen Wolf een chagrijnige, eenzame en boze weerwolf speelt, lacht in deze film heel veel, en dat is raar om te zien. Gelukkig went het snel en is hij een charmante man, waardoor het helemaal niet erg is om naar hem te kijken! De acteurs doen het verder uitstekend en zetten hiermee een leuk resultaat neer.

Can You Keep a Secret? is een grappige film en leuk voor een avondje uit met je vriendinnen. Er zit niet veel diepgang in, maar dat verwacht je waarschijnlijk ook niet als je de trailer hebt gezien. Een leuke film die je gegarandeerd zal laten lachen - en zwijmelen!

Recensie: Can you keep a secret?

Can you keep a secret

1  2  3  4  5

Wanneer Emma Corrigan in het vliegtuig zit krijgt het vliegtuig last van een hevige turbulentie. Emma denkt dat dit misschien wel haar laatste momenten op Aarde zijn en ze vertelt al haar geheimen aan de knappe man naast haar in de veronderstelling hem nooit meer te zien. Nadat ze veilig geland zijn en ze op haar werk aankomt blijkt dat de knappe man uit het vliegtuig genaamd Jack Harper, haar nieuwe baas is!