Recensie: He's All That RECENSIE

Recensie: He's All That

He's All That is een romantische comedy en remake van de klassieke She's All That film. In deze film gaat influencer Padgett Sawyer een weddenschap aan waarbij zij een impopulaire jongen om gaat toveren tot koning van het bal. Dit doet zij nadat zij op internet vernederd is en zichzelf wil bewijzen.

Deze film is een romantische comedy en helemaal van deze tijd inclusief influencers, livestreams, volgers en prom. In de film wordt hoofdrolspeelster Padgett ontzettend vernederd op internet wanneer haar vriendin een livestream filmt waarbij Padgett het uitmaakt met haar vriend en door het lint gaat. Dit zorgt voor een verlies aan volgers en haar agency die niets meer met haar te maken wil hebben. Om terug te komen bedenken Padgett en haar vriendin een weddenschap om een impopulaire jongen om te toveren tot koning van het bal. Dit zorgt voor een leuke film met de welbekende rom-com clichés.

Addison Rae vervult de rol van Padgett Sawyer en maakt hiermee haar filmdebuut. Addison is zangeres, danseres en sociaalmedia-persoonlijkheid. Dit maakt dat zij de rol van Padgett heel goed kan vervullen. Ze weet waarschijnlijk precies hoe het is om online bekend te zijn en de daarbij behorende druk van verschillende partijen. Tanner Buchanan vervult de rol van impopulaire tiener, Cameron Kweller. Hij is onder andere bekend van series als Designated Survivor, Cobra Kai en Game Shakers op Nickelodeon. Tanner weet de rol van Cameron goed te vervullen als eerst alternatieve tiener en vervolgens na de make-over als knappe middelbare school scholier. Naast deze hoofdrolspelers komt een oude bekende actrice naar voren. Rachael Leigh Cook speelde de hoofdrol in de originele film en vervult nu de rol als moeder van Padgett.

In deze remake van de klassieke She's All That, zijn de genderrollen omgedraaid. Waarbij deze keer de macht van de make-over bij Padgett ligt en zij Cameron van lelijk eendje tot eye candy omtovert. Verder zijn er nog wat rollen en onderdelen die staan voor inclusiviteit wat deze film een goed voorbeeld maakt voor de huidige tijden. Ondanks de originele elementen uit de oorspronkelijke film hebben de filmmakers van He's All That een passende film voor 2021 weten te maken.

He's All That is een heerlijke romantische komedie vol met nostalgie en clichés. Als je daarvan houdt is dit zeker een film voor jou om te kijken, ben je hier minder van, dan kun je deze film beter laten liggen. Acteur Tanner Buchanan en Addison Rae spelen een goede rol in deze hedendaagse tienerfilm. Voor de liefhebbers van romantische komedies, en misschien ook mensen die de originele film gezien hebben, is dit zeker een aanrader en daarom krijgt deze film vier hartjes.

Recensie: He's All That

He's All That

1  2  3  4  5